Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Saturday 26 January 2013

Mutiara Kata .... erti persahabatan


Al Fatihah buat Allahyarham sahabat terbaik yang pernah dipinjamkan kepada GD 
1994 ~2012...

Allahyarham Nura Zura bt Zakaria....


Doaku semoga engkau tenang di sana.... sesungguhnya aku amat merindui saat-saat kita bersama..
kaulah sahabat terbaik yang pernah aku miliki... aku sayang sangat padamu....

Hampir setahun kau meninggalkan aku..kenangan bersamamu x kan terpadam dalam hatiku juga hanya ada satu zura dalam hatiku.......






Yang pasti bila aku lihat kembali gambar2 kita yang berlambak tu, mesti x semena-mena airmata pasti laju menitis...........



1 comment:

  1. Al-fatihah buat arwah...akak pg melawat dia sehari sebelum dia hembuskan nafas terakhir..sayu....

    ReplyDelete