Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Thursday 28 April 2011

Aku dan Bukuku



   Aku dan bukuku...hhmmmm...satu peraduan anjuran Alaf21....bergambar dengan buku...pastu e-mail..x susah manapun..try jelah bukan kena kuar modal pun......hahahh menarik sekali....apalagi anak le yg jadi mangsa kena jadi model....boleh ke gini...boleh le...
Naziha dan novel2 ku - sambil pasang angan2 nak baca novel ibu...

Tapi sume buku@novel  mesti keluaran alaf21..so, novel aku yg lain tu siang2 aku dah suh dok diam2 dlm lemari..jgn berani2 kuarkan muka..ni jelah rupanya hasil tangkapan aku dari alaf..lumayan jugak...pergh..
Hasil tangkapan...x banyak lagi rupanya...
Sebab x berape byk tangkapan, tunggu aku akan tangkap lagi for next karnival...bocor le poket en. hubby..

So, di atas keterujaan aku menghantar gambar anak dan novel ku itu, inilah hasilnya..
Hadiah dari Alaf21

 Yang pasti lum bukak plastik lagi..so, maknanya lom bacalah...sayang nak bukak...
TQ Alaf21...

No comments:

Post a Comment