Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Monday 4 July 2011

Kak Long....

Assalamualaikum..

   Hari ni aku punya mood x berape nak stabil coz hati always berdebar nak tunggu berita dari kazen. Kak Long masuk ICU..itulah pointnya..my kazen yg sulung perempuan..semua family belah mak aku mmg panggil dia kak long n also agak rapat juga coz dulu (long2 ago) sesama dok kat umah nenek at Parit 4 Sg. Besar..
Sekolah sesama..kngan yg paling aku ingat masa aku drjh 1 dan kak long ting bape ntah..dia bawa aku g sek kat parit 1 naik basikal subuh sapie..masa langgar akar pokok aku jatuh tapi kak long x sedar yg aku dah tertinggal atas tanh..sian aku....tu belum lagi kenangan aku tidur umah dia same ngan kak ngah n kak cik..

   Alahai kak long...apelah sebenarnya yg menimpa...ptg smlm jatuh then x sedarkan diri then masuk emergency then tgh mlm tadi tolak masuk ICU pulak....sampai pagi ni masih belum sedarkan diri @ koma...

  Ya Allah Ya Tuhan ku, Engkaulah yg Maha Kuasa, Maha Agung dan Maha Besar...Engkau jua yg Maha Mengetahui apa yg Engkau kehendaki...ringankanlah penderitaan sepupu ku itu. Hamba mohon padaMu Ya Allah..
Amin..Amin Ya Rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment