Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Friday 4 May 2012

Kau Untukku

Assalamualaikum..

Puhhh...byknyer sawang..kenala wat housekeping ni...lama juga x entry pape..disamping bz dan pc ada virus..habis kena sekali ngan external dan memory kamewa..so, kesimpulannya tu sebab lama x pos gambor2 dlm ini blog..(walopun mmg x byk pun sebenarnya)..suka ati aku le kan ! sebab blog aku..hahahah

pepagi tadi aku dah bawak external ngan memory ke klinik. Alhamdulillah sume dpt diselamatkan..esok cadangnya nak bawak cpu pulak jumpa doktor. so pasni buleh le beraksi balik...hehehhe

cop2..ape kena mengena ngan tajuk yer...!!!...hahahah..sebenarnya x de papepun..cumenyer sejak astro bagi free 10 ari ni, x sangka drama yg diangkat dari novel Kau Untukku karya Aisya Sofea telah ditayangkan. kalau x kerana dpt free aku x tau pun dah dibuat drama..fuhh..ape lagi.tiap kali aku akan terpacak depan tv dan x leh wat keje lain dah..heheheh..yg paling wat aku meleleh air mata bila umairah nangis tingatkan jeffry...thumbs up la kat dira...feeling tul arr..tiap kali aku tgkpun mesti berair mata..

memula tgk dah separuh..kuar le si norman hakim tu..mak aiii x de ke hero lain..rasa cam mls je nak tgk..tup2  rupa2nya.si remy ni haaaa....boleh le..hitam-hitam sitampok manggis..walopun hitam dipandang manis...tapi cam x romantik sgt le..dlm novel...puhhh..romantik le sgttt..


Nak citer pasal novel ni...aku sgt minat jln ceritanya..sampai aku jatuh cinta (mase tula)..siap nak bagi nama anak sama cam anak derang..Iman Nurina Tihani...heheheh ni kisah 9 tawun lepas le..tapi tak kesampaian sebab en hubby x berkenan...sabo je tau aku mase tu...ingat bulih la buh kat anak ke2 or ke 3 ke...tapi x de rejeki le jugak...sabor le lagi...kalau x silap aku awal tahun ritu ada bgtau my dott pasal nametu dan dia siap kasi tau kwn kat skola dan guna sebagai nama samaran.....heheh..boleh ke gitu!!! sabar jelah anak2...



Mase tu aku membayangkan..kalau la citer ni dipelemkan..sape le hero nya..dan x kusangka 9 tahun selepas aku berangan, dpt gak aku tgk kat tv...bolehle..x de le aku kempunan...wakaka...

so, lastly tq byk2 to astro sebab dah bg free walopun 10 ari je..x kisahle..janji aku dah puas nengok...dedulu ada gak aku melanggan ABO tu, tapi sokmo2 x abih pun tgk pelem2nya..x dannn...

so, sesapa yg belum layannn, sila lah layan sebelum kehabisan..kalau x suka x apa..janji aku suke...hehheheh
bye...sampai ketemu lagi...wassallam...muaaaahhh...

2 comments:

  1. slm kenal Gya...best...channel mne yer cite ni...mmg fav novel ni..jom follow i pulak...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slm kenal juga...sile cepat2 berkunjung ke ABO952 sebelum tamat tempoh..ok..I follow...heheheh

      Delete