Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Tuesday, 4 December 2012

Lagi Cara Berlauk dipetang yg dingin...


Assalamualaikum...

Salam siaran buat teman-teman... 
Apa acara teman2 semua harini?? GD harini pepagi dah dpt berita kurang menyenangkan @ agak panas dan kurang elok kalau terbiasa diamalkan dalam kejiranan.. Kita sebagai jiran tetangga seharusnya berbaik-baik sesama kita sebab apa2 hal yg berlaku kepada merekalah tempat kita meminta pertolongan...
Tapi kalau dah hilang rasa hormat atau x tau adab dlm berbual, sapa menyapa diantara kejiranan itu dah menjadi satu masalah negara atau yg lebih sedih lagi bila ada segelintir dikejiranan GD ni yg lansung x mau ambil tau, ambil kisah, tegur waima senyum sekalipun kepada kami2 yg baik hatini... sakit ati tul... 

Kalau ikut hati rasa nak pulaukan je jiran yg macam tu. tapi kami2 kat sini masih ada rasa baik hati, tebalkan muka tayang gigi... tapi hampeh x de balasan... grrrr....grrrr....

berbalik kepada kisah pepagi hari, ada kejadian bebudak main tembak-tembak guna pistol yg pelurunya warna kuning kecik aje telah dituduh menyebabkan cermin belakang kereta salah seorang jiran GD yg tergolong dlm list grrrr..grrr GD di atas tu... secara logiknya boleh ke satu pelurutu menyebabkan cermin tu pecah???? ntah le GD x berani nak kata apa...
GD boleh kata jom makan Cara berlauk...heheheh (iklan jap)


Yang menyedihkan adalah bila tuan punya kereta telah berjumpa bapa2 yg baru balik kerja mlm tadi... kalau tanya cara elok takpe, tapi kata2 yg diucapkan amat menyakitkan hati. bayangkan apa yg terjadi bila perkara berlaku sewaktu org tgh kepenatan????
Pergaduhan telah tercetus diantara jiran2 GD yg bukan penyewa tetapi adalah rumah sendiri semuanya!!!!!!!!!!!!
huhuhuhuhuuh...............takut GD mengenangkannya......
alahai bawak2lah bersabar wahai jiran2 ku........


Kita tinggalkan lah masalah tu sebentar... nanti GD bergosip ngan mak2 bebudak tu pulak...heheheheh grrr...grrr diri sendiri kerana bergosip...hahahaha



men Cara Berlauk GD harini... dah lama x makan, rasa teringin pulak.. sambil makan sendiri sambil ambik order dari kengkawan... TQ pada kengkawan yg mengorder tu... 
kepada sesapa yg nak mencuba, boleh cuba skodeng kat SINI yer... percuma x perlu bayar apa-apa.... 



Selamat jumpa lagi.... lupa nak selit... GD dah beli buku untuk Miss Gya kat kedai buku sekolah kebangsaan pagi tadi.. korang dah ke????
tinggal sekolah agama je lagi disamping barang2 yg lain...

Salam ceria semua dan x mo gadoh-gadoh....