Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Monday, 26 November 2012

Lagi Kek Semut Hitam.......... versi bakar

Assalamualaikum..........

Jom layankan Kek Semut Hitam seround lagi... tapi yg ni adalah versi bakar.
Yang menjadi ke grrrr...grrrr GD adalah, tersalah setting oven tu.. iaitu terguna api atas je, sedangkan yg sebenarnya nak guna api bawah setelah kek hampir 95% masak...




Makanya..... terhanguslah jawabnya... untuk kecantikan terpaksa diterbalikkan kek itu...
hahahahha... bukan org lain yg makan pun, GD anak beranak jer..... 
terima jelah hakikat ohhhhh... kek ku hangit dan telan je dgn rela...

Untuk resepi boleh le check kat SINI ye....


ternyata, bila dibakar lagi menggebu rasanya... dan lagi kali ini, GD cuma guna 1 warna dan perisa sahaja...
cantik kan...hehehheh (puji diri sendiri).. sapa lagi yg nak puji...




Yang dah potong ni, GD bungkuskan untuk bagi kat ustazah ngaji miss Gya....
orang berbudi kita berbahasa, orang memberi, kita merasa, so, kira GD balas pinggan lah yer... tapi terhangit.. uhuk..uhuk...
TQ Ju, for de kerepek bawang tu.. sedap.. leh nak lagi tak....hahahha

Okey semua, selamat mencuba dan mensharekan juga... 
Salam ceria dan jumpa lagi....