Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Friday, 14 September 2012

Bile 2 datuk bertemu....

Assalamualaikum.. 

Bile datuk2 bertemu………………….

Datin2 pun x duk diam juga…. Walau macamanapun GD sgt gembira dan berbesar hati menerima kedatangan 2 tamu ini… seperti 3 beradik lagaknya kami… bergurau senda usik mengusik…

Jgn marah yer kak BB dan adik Ain!!!... juga datuk Megat dan juga Adi..saje nak cerita ceriti dlm ini entry…
Mintak mahap juga byk2 sebab rumah kami ni kurang kerusi/sofa dan yg seangkatan dgnnya kerana ruang yg terhad. En hubby tu pulak x boleh tgk byk bende2 dlm ruang yg sempit… rimas katanya..

Jangan serik datang rumah kami lagi… x dpt nak msk byk2.. tu jelah yg dapat disaji…. Harap lepas ni lagi murah rezeki kami…Aminnn..

Datukkkk… teman2 jgn le ingat tu gelaran datuk yg sultan bagi, tapi deme2 kaum lelaki ni je yg menggelarkannya… dari bujang lagi dah pemes ngan panggilan tu… makanya dibibir ni pun dah sebati dgn panggilan tu… alahaiiii…x de imbuhan papepun…saje derang ni suka2…

Ikut kan jelah… saje gurau2 dan menambah seri suasana.. tapi memang dah begini lagak dan gayanya.. akan gamat lah acara …makan2 dan etc..etc....hahhahaha

Layankan le gambar2 yg sempat GD snap ni… pasni kite serang umah datuk megat dan datin BB pula… ape kate en Adi dan Ain????


Datuk tengah gebang mende le tu ye... kusyuk benor yg mendengor nya...
Kak BB n Adik Ain yg happening... kalau borak ngan derang ni memang sentiasa ada je cerita...I loike!

Tu je lah juadah yg sempat... satay import dari gerai sebelah CIMB kapar...
sesapa nak order leh mintak no hp abg tu kat en hubby atau GD sendiri... selalu pun mkn kat situ je...
dan mee goreng ala mamak yg campak2 jugak.... sorry terpedas..

Alamak!!!!!.... dah senget lah pulak.... x pelah g pun anak teruna  ni pemalu..

Menyesal pulak x snap gambar sume2 kenalan dan jiran tetangga yg dtg berkonvoi2 haritu.. kalau x boleh dijoint kan dl mini cerita…mungkin dilain kali pula….

Insyaallah kalau ada rezeki lagi dan dipanjangkan umor akan bertemu di Syawal tahun hadapan…

Salam ceria dan jumpa lagi........