Sebelum pulang, tolongle klik kat iklan tu ye.. million TQ dear..

Friday, 14 September 2012

Lagi Apam Ice Cream Cornetto

Assalamualaikum....

Jenuh GD nak menjawab bile my dot asyik le bertanya... "nanti ibu masak ape masa jamuan hari raya kat sek" dan asyik le mengulang soklan yg sama...

So, ini je le yg dpt GD siapkan khas untuk anak GD bawa ke sekolah hari ni... nasib baik sek petang so, sempat lagi GD buat apam ni.... mungkin anak2 suka kot sebab tertarik dgn kaler2 dan cengkerat bertatahkan badam cincang tu... harap x menghampakan semua anak2 didik cikgu kat kelas tu pada hari ni..


Kuih raya dah tinggal serdak, jadi pada x de, jadi le... Apam Ice Cream Cornetto.. sesapa nak resepi leh bukak kat SINI....
tapi, warna sama je kan ngan entry haritu...heheheh...GD cuma berkenan ngan kaler ni jer...kalau buh kaler biru or ungu, GD rasa cam kaku je eskrim tu.. x pelah kan...

GD bubuh perisa strawberry kat kaler pink tu...

Dah siap pack... tunggu my dot bawak jer..

X de le besar sgt saiznyer... 
Selamat menjamu selera pada semua murid 3 Yakin pada harini...

Salam ceria..